Badania Klientów (NPS)

Znajomość potrzeb Klientów i reagowanie na nie są istotnym elementem filozofii działania Billennium. Głównym celem obranego przez nas kierunku rozwoju jest skupienie się na pozytywnym  doświadczeniu po to by nasi Klienci nas polecali. Pragniemy stale rozwijać nas i nasze produkty by tym samym pomagać Klientom w rozwoju ich biznesu.

Serdecznie dziękujemy wszystkim Klientom, którzy wzięli udział w naszym badaniu!

W Billennium już od trzech lat cyklicznie badamy opinie naszych Klientów. Majowe badanie opierało się na jednym pytaniu:

Czy bazując na swoim doświadczeniu we współpracy z Billennium w pierwszych półroczu 2017 roku, poleciłbyś Billennium swoim znajomym i współpracownikom? 

Odpowiedzi umieszczane były na skali 0-10, gdzie O – nie polecę w ogóle, a 10 – polecę z pewnością.

Nasz poziom NPS (czyli wskaźnik rekomendacji netto) wynosi 59 i wzrósł przez ostatnie 6 miesięcy aż o 18 punktów, co nas zarówno niezmiernie cieszy jak i bardzo mobilizuje.

Klienci docenili nasz profesjonalizm, kreatywność i gotowość niesienia pomocy tam gdzie jest ona potrzebna. Pozytywne aspekty będziemy pielęgnować, nad negatywnymi nieustannie pracować.

Opinie Klientów są dla nas bezcennym źródłem wiedzy i kopalnią pomysłów na usprawnienie współpracy. Wspólnie realizujemy nasze założenia i nie ustajemy w rozwoju.

Czym jest NPS?

To kluczowy dla firmy wskaźnik służący do pomiaru lojalności Klientów, który składa się na wizję działania Firmy. Jego wynik jest efektem pracy całego zespołu, wprowadzanych inicjatyw oraz pro klienckiej kultury organizacji. Monitorując potrzeby Klientów jesteśmy w stanie stale się rozwijać i dostosowywać do oczekiwań Klientów.

 

Badanie przeprowadzono w terminie 24.04 – 31.05.2017 ankietą on-line na próbie 160 aktywnych Klientów Billennium.

Szybki kontakt

Billennium Warsaw
pokaż kontakt

Billennium w Lublinie
pokaż kontakt

Billennium Łódź
pokaż kontakt

Billennium Olsztyn
pokaż kontakt

Billennium Bytom
pokaż kontakt

Billennium India Private Limited
pokaż kontakt

Billennium Inc.
pokaż kontakt