Świętujemy Dzień Customer Experience!

5 października obchodziliśmy światowy Dzień Customer Experience. To dla nas szczególnie ważny dzień ponieważ już od 3 lat świadomie tworzymy kulturę naszej organizacji wokół satysfakcji Klienta, konsekwentnie wprowadzając niezbędne zmiany. Staramy się by wartości Billennium: zaufanie, kreatywność, rozwój, energia, profesjonalizm, były odczuwalnym przez Klientów standardem naszych usług.

W Billennium wierzymy, że jesteśmy w stanie zmienić świat poprzez tworzenie przyjaznych ludziom i środowisku rozwiązań informatycznych. Pragniemy tworzyć dynamicznie rozwijającą się markę IT, którą polecają wszyscy Klienci. Działania Customer Experience są sercem naszej wizji.

Słuchamy głosu Klientów i pragniemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Od 2014 roku regularnie pytamy naszych Klientów o ich skłonność do rekomendacji Billennium. W tym czasie poprawiliśmy nasz wynik NPS (net promoter score) o 11 punktów! Liczymy, że wynik w dalszym ciągu będzie rósł – kolejne badanie planujemy przeprowadzić już w październiku 2016. Wiemy, że tylko dzięki opiniom naszych Klientów możemy się zmieniać na lepsze i doskonalić nasze usługi.

Bierzemy przykład z najlepszych organizacji na świecie stawiając tak jak oni CX w centrum naszych działań i inspirujemy się ich dokonaniami:

„You’ve got to start with the customer experience and work back toward the technology – not the other way around”. Steve Jobs

Szybki kontakt

Billennium Warsaw
pokaż kontakt

Billennium Kuala Lumpur
pokaż kontakt

Billennium Lublin
pokaż kontakt

Billennium Łódź
pokaż kontakt

Billennium Olsztyn
pokaż kontakt

Billennium Bytom
pokaż kontakt

Billennium Pune
pokaż kontakt

Billennium New York
pokaż kontakt