Świętujemy Dzień Customer Experience!

5 października obchodziliśmy światowy Dzień Customer Experience. To dla nas szczególnie ważny dzień ponieważ już od 3 lat świadomie tworzymy kulturę naszej organizacji wokół satysfakcji Klienta, konsekwentnie wprowadzając niezbędne zmiany. Staramy się by wartości Billennium: zaufanie, kreatywność, rozwój, energia, profesjonalizm, były odczuwalnym przez Klientów standardem naszych usług.

W Billennium wierzymy, że jesteśmy w stanie zmienić świat poprzez tworzenie przyjaznych ludziom i środowisku rozwiązań informatycznych. Pragniemy tworzyć dynamicznie rozwijającą się markę IT, którą polecają wszyscy Klienci. Działania Customer Experience są sercem naszej wizji.

Słuchamy głosu Klientów i pragniemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Od 2014 roku regularnie pytamy naszych Klientów o ich skłonność do rekomendacji Billennium. W tym czasie poprawiliśmy nasz wynik NPS (net promoter score) o 11 punktów! Liczymy, że wynik w dalszym ciągu będzie rósł – kolejne badanie planujemy przeprowadzić już w październiku 2016. Wiemy, że tylko dzięki opiniom naszych Klientów możemy się zmieniać na lepsze i doskonalić nasze usługi.

Bierzemy przykład z najlepszych organizacji na świecie stawiając tak jak oni CX w centrum naszych działań i inspirujemy się ich dokonaniami:

„You’ve got to start with the customer experience and work back toward the technology – not the other way around”. Steve Jobs

Szybki kontakt

Billennium Warsaw
pokaż kontakt

Billennium w Lublinie
pokaż kontakt

Billennium Łódź
pokaż kontakt

Billennium Olsztyn
pokaż kontakt

Billennium Bytom
pokaż kontakt

Billennium India Private Limited
pokaż kontakt

Billennium Inc.
pokaż kontakt