Wyniki naszego badania NPS

Słuchanie głosu Klientów jest kluczowym elementem strategii Customer Experience realizowanej w Billennium. Jej celem jest przekraczanie oczekiwań osób współpracujących z nami w każdym aspekcie działania firmy. Głównym miernikiem wspomnianej strategii jest Net Promoter Score (NPS), syntetyczny wskaźnik lojalności wobec marki.

Trzeci rok z rzędu badamy opinie naszych Klientów i co sześć miesięcy sprawdzamy Ich skłonność do polecania nas innym. Rok 2017 kończymy wynikiem 60 pkt, poprawiając tym samym majowy rezultat wynoszący 59 pkt.

Badanie przeprowadziliśmy za pomocą ankiety online w terminie 24.10 – 3.11.2017, na próbie195 aktywnych Klientów Billennium. Kryterium oceny wyniku oparliśmy na pytaniu :

Na podstawie dotychczasowych doświadczeń z naszą firmą, proszę o wskazanie na skali 0 – 10 jak chętnie poleciłaby Pani / poleciłby Pan usługi Billennium swoim współpracownikom lub znajomym ?

Skala odpowiedzi wynosiła 0 – 10, gdzie 0 oznaczało nie polecę w ogóle, a 10 – polecę z pewnością. Końcowy rezultat jest dla nas ogromnym sukcesem szczególnie, że światowe benchmarki dla branży IT nie przekraczają 30 pkt.

Za co polecają nas Klienci ?

– Profesjonalne podejście do współpracy, gwarancję jakości i satysfakcji z dostarczanych usług

– Skuteczność w budowaniu specjalistycznych zespołów, samodzielne zarządzanie zespołami oraz dobre praktyki procesowe

– Proaktywną postawę w przypadku niestandardowych zadań i oczekiwań

– Ekspertyzę techniczną, energię i zaangażowanie, a także elastyczność

Dziękujemy za zaufanie i docenienie naszych starań. Wszystkie opinie stanowią dla nas niezbędną wiedzę, która pomaga nam w nieustannym rozwoju i trwaniu w wizji tworzenia dynamicznie rozwijającej się marki IT, którą polecają wszyscy Klienci.

Szybki kontakt

Billennium Warsaw
pokaż kontakt

Billennium w Lublinie
pokaż kontakt

Billennium Łódź
pokaż kontakt

Billennium Olsztyn
pokaż kontakt

Billennium Bytom
pokaż kontakt

Billennium India Private Limited
pokaż kontakt

Billennium Inc.
pokaż kontakt