Wyniki naszego badania NPS

Słuchanie głosu Klientów jest kluczowym elementem strategii Customer Experience realizowanej w Billennium. Jej celem jest przekraczanie oczekiwań osób współpracujących z nami w każdym aspekcie działania firmy. Głównym miernikiem wspomnianej strategii jest Net Promoter Score (NPS), syntetyczny wskaźnik lojalności wobec marki.

Trzeci rok z rzędu badamy opinie naszych Klientów i co sześć miesięcy sprawdzamy Ich skłonność do polecania nas innym. Rok 2017 kończymy wynikiem 60 pkt, poprawiając tym samym majowy rezultat wynoszący 59 pkt.

Badanie przeprowadziliśmy za pomocą ankiety online w terminie 24.10 – 3.11.2017, na próbie195 aktywnych Klientów Billennium. Kryterium oceny wyniku oparliśmy na pytaniu :

Na podstawie dotychczasowych doświadczeń z naszą firmą, proszę o wskazanie na skali 0 – 10 jak chętnie poleciłaby Pani / poleciłby Pan usługi Billennium swoim współpracownikom lub znajomym ?

Skala odpowiedzi wynosiła 0 – 10, gdzie 0 oznaczało nie polecę w ogóle, a 10 – polecę z pewnością. Końcowy rezultat jest dla nas ogromnym sukcesem szczególnie, że światowe benchmarki dla branży IT nie przekraczają 30 pkt.

Za co polecają nas Klienci ?

– Profesjonalne podejście do współpracy, gwarancję jakości i satysfakcji z dostarczanych usług

– Skuteczność w budowaniu specjalistycznych zespołów, samodzielne zarządzanie zespołami oraz dobre praktyki procesowe

– Proaktywną postawę w przypadku niestandardowych zadań i oczekiwań

– Ekspertyzę techniczną, energię i zaangażowanie, a także elastyczność

Dziękujemy za zaufanie i docenienie naszych starań. Wszystkie opinie stanowią dla nas niezbędną wiedzę, która pomaga nam w nieustannym rozwoju i trwaniu w wizji tworzenia dynamicznie rozwijającej się marki IT, którą polecają wszyscy Klienci.

Szybki kontakt

Billennium Warsaw
pokaż kontakt

Billennium Kuala Lumpur
pokaż kontakt

Billennium Lublin
pokaż kontakt

Billennium Łódź
pokaż kontakt

Billennium Olsztyn
pokaż kontakt

Billennium Bytom
pokaż kontakt

Billennium Pune
pokaż kontakt

Billennium New York
pokaż kontakt