Funkcjonalności

  • Rejestracja przesyłek przychodzących wraz z generowaniem książki nadawczej.
  • Rejestracja przesyłek wychodzących.
  • Obsługa zamówienia i zapotrzebowania w przedsiębiorstwie.
  • Obsługa akceptacji umów i delegacji.
  • Proces reklamacji.
  • Procesy okołoprodukcyjne: kontrola jakości produkcji, obsługa projektów badawczych oraz procesowania deklaracji UE.
  • Proces akceptacji faktury kosztowej.
  • Cyfrowe repozytorium dokumentów.
  • Monitorowanie terminowości wykonywanych zadań oraz zapewnianie warstwy raportowej.

Korzyści dla klienta

  • Skrócenie czasu procesowania spraw dzięki standaryzacji procesów w organizacji.
  • Eliminacja błędów, niekompletności dokumentacji, przeterminowania spraw.
  • Zwiększenie efektywności pracy, umożliwienie monitorowania przebiegu spraw.
  • Eliminacja ryzyka zagubienia dokumentacji.

Zobacz inne case studies