News2020.09.10 2 min. czytania
Kompetencje na pierwszym miejscu – czym są Centra Kompetencyjne Billennium?

Billennium ma biura w Polsce, Indiach, Malezji oraz Stanach Zjednoczonych i zatrudnia ponad 1200 ekspertów IT. Aby skoordynować pracę tak wielu, rozproszonych po całym świecie pracowników i zaoferować najwyższy standard obsługi naszym Klientom stworzyliśmy tak zwane Centra Kompetencyjne. Czym dokładnie są, dlaczego powstały oraz co dzięki nim mogą zyskać Klienci – między innymi tego się tutaj dowiecie. Zachęcamy do lektury!
W Billennium jest obecnie 20 Centrów Kompetencyjnych, czyli międzynarodowych zespołów ekspertów, wyspecjalizowanych m.in. w takich obszarach, jak rozwój oprogramowania, CRM, big data i sztuczna inteligencja czy automatyzacja. Na czele każdego z nich stoją doświadczeni managerowie, którzy od wielu lat pomagają Klientom w znajdowaniu optymalnych rozwiązań, dopasowanych do ich potrzeb. Ideą, która przyświecała Billennium przy tworzeniu Centrów, było postawienie kompetencji pracowników na pierwszym miejscu. Dzięki temu nasi Klienci mogą liczyć na natychmiastowy dostęp do ekspertów z wielu dziedzin oraz technologii, bez względu na to, czy dostarczamy gotowe rozwiązania i usługi, czy całe zespoły IT. Pełna lista Centrów Kompetencyjnych prezentuje się następująco:
1. Software Development | 11. UX & Design |
2. Identity Management | 12. Customer Relations Management (CRM) |
3. Document Management Services | 13. Software Development Lifecycle Tools |
4. Quality Assurance | 14. Business Analysis |
5. Business Intelligence Platforms | 15. DevOps & Cloud Services |
6. Laboratory Informatics | 16. Project Management & Scrum Masters |
7. Integration | 17. Automation |
8. eLearning | 18. R Development |
9. Application Support & Release Management | 19. ServiceNow Development |
10. Big Data & Artificial Intelligence | 20. Business Intelligence Development |
Kompetencje dają przewagę
Nasze Centra Kompetencyjne działają w elastycznym modelu Follow the Sun, wypracowanym na przestrzeni 17 lat w kooperacji z ponad 100 Klientami. Dzięki temu oferujemy wsparcie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Dodatkowo model ten pozwala nam zwinną organizację pracy zdalnej i szybsze realizowanie projektów, poprzez programowanie w dzień (czasu polskiego) i testowanie w nocy (też w dzień, ale czasu indyjskiego/malezyjskiego). W każdym centrum skupiamy wiedzę i doświadczenie ekspertów z różnych dziedzin, osiągając efekt synergii. Stale udoskonalamy oferowane rozwiązania i dbamy o podnoszenie kompetencji zespołu. Dzięki temu mamy pewność, że świadczone przez nas usługi są na najwyższym poziomie.
Jesteśmy Twoimi partnerami
W Billennium nie chcemy być tylko podwykonawcą. Zawsze staramy się w pełni zrozumieć biznes naszych Klientów, dzięki czemu możemy realnie wpływać na rozwój organizacji z którymi współpracujemy, stając się dla nich partnerem. Doradzamy, jak zbudować optymalny zespół IT i ilu powinien liczyć członków. Tworząc rozwiązania zawsze myślimy o tym, jaką wartość biznesową przyniosą one naszym Klientom i dzięki szczegółowej analizie, rekomendujemy odpowiednie technologie oraz sposób, w jaki wspólnie osiągniemy założone cele. Realizujemy projekty w oparciu o nowoczesne metodologie i dopasowujemy działania do, często dynamicznie zmieniających się, oczekiwań Klientów. We współpracy stawiamy na transparentność – jasno mówimy o wszystkich aspektach technologicznych, by ułatwić podejmowanie Klientom decyzji biznesowych, a także przejmujemy pełną odpowiedzialność nad powierzonymi projektami, na bieżąco raportując postępy prac.
Chcesz lepiej poznać nasze Centra Kompetencyjne? Proponujemy zapoznanie się jednym z nich – Automation.