Funkcjonalności

  • Multichannel Lead, Opp scoring. Integracja API dla zewnętrznych źródeł leadów. Rozwiązanie dla zespołu BRD oraz integracja z CTI. Wdrożenie i optymalizacja systemu Field Service Lighting do planowania i wysyłania przedstawicieli handlowych. Rozwiązanie jest zintegrowane z architekturą korporacyjną, wymieniając dane i uruchamiając procesy (dwukierunkowo) do BPM / ERP.

Benefeity dla klienta

  • Cała firma pracuje w jednym narzędziu umożliwiającym 360-stopniowy podgląd klienta. Wszelkie informacje i interakcje przechowywane są w jednym miejscu oraz dostępne są z każdego urządzenia.
  • Przedstawiciele handlowi mają dostęp do wszystkich cennych informacji, dzięki czemu są oni skutecznie przygotowani do całego cyklu sprzedaży, począwszy od umówienia spotkania z klientem do zamknięcia transakcji.
  • Efektywność działań wspiera wielokanałowe zarządzanie leadami i scoring, dzięki czemu BDR koncentruje się tylko na tych obszarach, w których transakcja jest najbardziej prawdopodobna.
  • Dalsza optymalizacja procesu sprzedaży z wykorzystaniem FSL zapewnia najlepsze dopasowanie.
  • Przedstawiciele handlowi docierają do najkorzystniejszych możliwości w najbardziej efektywny sposób.
  • Klient wykorzystuje monitoring wydajności procesu/ pulpity nawigacyjne do dalszej optymalizacji kolejki.
  • Zaprojektowane rozwiązanie jest zoptymalizowane pod kątem wysokowydajnej sprzedaży, pozwalając na osiąganie doskonałości operacyjnej opartej na danych, wspieranej przez sztuczną inteligencję za pomocą odpowiednich narzędzi.
  • Wskaźnik konwersji leadów na oferty wzrósł o 11%
  • Wydajność leadów na BDR wzrosła o 36%
  • Pacjenci odwiedzani przez Przedstawicieli handlowych (dziennie, prognoza) - 15%