HR, kadry i płace

Billennium Elements dla ADP Polska

Projekt bez tytułu (48)

Co zrobiliśmy

Stworzyliśmy i wdrożyliśmy Paperless Office Elements – dedykowany system do obsługi procesów kadrowo-płacowych świadczonych przez ADP Polska. Dzięki temu zwiększyliśmy efektywność działania kancelarii i centrów operacyjnych oraz przyspieszyliśmy obsługę procesów.

Technologie

.NET / Paperless Office

ADP

Globalny lider profesjonalnych usług kadrowo-płacowych obsługujący 610 000 firm w 100 krajach Świata. Oddział polski ADP obsługuje przeszło 100 000 pracowników z wielu różnorodnych firm.

Problemy klienta

Cel

Naszym celem było zwiększenie efektywności działania kancelarii i centrów operacyjnych oraz poprawienie satysfakcji klientów i sprawniejsza obsługa procesów związanych z obiegiem dokumentów.

Wdrożone rozwiązanie

Wdrożyliśmy system Paperless Office Elements do obsługi procesów kadrowo-płacowych świadczonych przez ADP w formule outsourcingu dla takich marek jak np. Carrefour, Castorama, Piotr i Paweł. Stworzyliśmy dedykowany portal dla wybranych klientów spółki. Liczba użytkowników systemu: 4500.

Funkcjonalności

  • Procesy obsługi klienta mogą mieć indywidualne modelowanie w zależności od warunków współpracy (m.in. limity czasowe na obsługę).
  • Możliwość realizowania zadań uruchamianych automatycznie (np. zadania cykliczne), jak i ręcznie przez opiekunów ADP. Poszczególne zakresy zadań mogą być dzielone między pracownikami, co umożliwia m.in. sprawną obsługę dużych klientów rozsianych geograficznie - np. sieci handlowych.
  • Możliwość wielowymiarowego raportowania, które wykorzystywane jest między innymi do bieżących rozliczeń z klientami.

Korzyści dla klienta

  • Wydajna obsługa wielu klientów w tym samym czasie.
  • Możliwość oferowania i realizowania indywidualnych procesów obsługi.
  • Redukcja czasu i kosztu jednostkowego procesu.

Zobacz inne case studies