Branża finansowa

Paperless Office dla Getin Noble Bank

1 (16)_kw_2

Co zrobiliśmy

Aby zwiększyć efektywność działania kancelarii i ograniczyć koszty obsługi dokumentów w Getin Noble Bank S.A. wdrożyliśmy nasze rozwiązanie do cyfrowego obiegu dokumentacji w firmie – Paperless Office. Zastąpił on papierowy obieg dokumentów elektronicznym i umożliwił posiadanie centralnego repozytorium dokumentów.

Technologie

.NET / Paperless Office

Getin Noble Bank S.A.

Getin Noble Bank S.A. to drugi największy bank z większościowym polskim kapitałem. Z jego usług korzysta ponad 2,5 mln klientów, a produkty przez niego oferowane są dostępne w ponad 500 oddziałach

Problemy klienta

Cel

Naszym celem było zwiększenie efektywności działania kancelarii (repozytorium) i centrów operacyjnych w procesach związanych z obiegiem dokumentów oraz ograniczenie kosztów obsługi dokumentów.

Wdrożone rozwiązanie

Wdrożyliśmy system Billennium Paperless (moduły Paperless Mailroom, Paperless BPM, Paperless Safe) do zarządzania korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Jednocześnie wdrożyliśmy platformę do modelowania i zarządzania procesami biznesowymi oraz elektronicznym repozytorium dokumentów. Z naszego rozwiązania korzysta obecnie 3000 użytkowników, a system może obsłużyć co najmniej 250000 spraw miesięcznie.

Funkcjonalności

  • Spójna rejestracja korespondencji we wszystkich kancelariach banku.
  • Zastąpienie obiegu papierowego elektronicznym obiegiem dokumentów.
  • Stworzenie centralnego repozytorium dokumentów.

Korzyści dla klienta

  • Uproszczenie procesu obsługi spraw.
  • Niższe koszty obsługi spraw.
  • Automatyczne generowanie raportów.
  • Eliminacja ryzyka przedawnienia spraw.

Zobacz inne case studies