Branża finansowa

Paperless Office dla Santander Consumer Bank

Santander

Co zrobiliśmy

Stworzyliśmy i wdrożyliśmy Paperless Office dla banku Santander, który ograniczył koszty obsługi dokumentacji papierowej i zwiększył efektywność działania kancelarii. Dzięki temu zminimalizowaliśmy również ryzyko błędów w obsłudze korespondencji.

Technologie

.NET / Paperless Office

Santander

Santander Bank Polska S.A. jest trzecim pod względem wielkości aktywów bankiem w Polsce. Udziela swoich kredytów ratalnych w ponad 30 000 sklepów, a kredyty samochodowe oferowane przez bank są dostępne w ponad 1000 salonów.

Problemy klienta

Cel

Naszym celem było zwiększenie efektywności działania kancelarii i ograniczenie kosztów obsługi dokumentów w skali ich życia, czyli od ich powstania aż do zniszczenia.

Wdrożone rozwiązanie

Wdrożyliśmy system Billennium Paperless (moduły Paperless Mailroom, Paperless BPM, Paperless Safe) do zarządzania korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Jednocześnie wdrożyliśmy platformę do modelowania i zarządzania procesami biznesowymi oraz elektronicznym repozytorium dokumentów. Z naszego rozwiązania korzysta obecnie 3000 użytkowników, a system może obsłużyć co najmniej 200 000 spraw miesięcznie.

Funkcjonalności

  • Spójna rejestracja korespondencji we wszystkich kancelariach banku.
  • Zastąpienie obiegu papierowego elektronicznym obiegiem dokumentów.
  • Stworzenie centralnego repozytorium dokumentów.

Korzyści dla klienta

  • Uproszczenie procesu obsługi spraw.
  • Przyspieszenie obsługi spraw.
  • Automatyczne generowanie raportów.
  • Eliminacja ryzyka przedawnienia spraw.

Zobacz inne case studies