Branża Farmaceutyczna

Wdrożyliśmy aplikację Signature Rights Management

Farmaceutyczna
Pega 7.4
zdjęcie2

Co zrobiliśmy

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy aplikację na platformie Pega Cloud, która automatyzuje proces zarządzania pełnomocnictwami pracowników działu Compliance (nadawanie, modyfikacja, odbieranie) dla klienta z branży farmaceutycznej.

Technologie

Pega 7.4

Firma z branży farmaceutycznej

Koncern farmaceutyczny z oddziałami w ponad 150 krajach na całym świecie, specjalizujący się w prowadzeniu produkcji leków i badań klinicznych w obszarach onkologii, immunologii, okulistyki, chorób zakaźnych oraz neurobiologii.

Problemy klienta

Cel

Naszym celem było umożliwienie zakładania i obsługi wniosków oraz usprawnienie procesowania poprzez jedno scentralizowane, proste i przyjazne dla użytkownika rozwiązanie.

Wdrożone rozwiązanie

Zaimplementowaliśmy aplikację na platformie Pega 7.4, która wspomaga realizację wniosków o nadanie, modyfikację i odbieranie pełnomocnictw pracownikom. Integruje się ona z systemem kadrowym i elektronicznym repozytorium dokumentów Touchpoint. Aplikacja umożliwia zautomatyzowaną realizację spraw, wysyłkę załączanych do spraw dokumentów do repozytorium, analizę spraw poprzez moduł raportowy i zarządzanie słownikami danych poprzez portale dedykowane różnym grupom użytkowników.

Funkcjonalności

  • Pobieranie danych pracownika z systemu kadrowego.
  • Rejestrowanie i procesowanie wniosków o nadanie, modyfikację i odebranie pełnomocnictw poprzez workflow.
  • Słowniki umożliwiające utrzymywanie danych wykorzystywanych w workflow.
  • Przekazywanie dokumentów załączanych do wniosków do repozytorium dokumentów elektronicznych w sieci klienta.
  • Automatyczna wysyłka komunikacji mailowej.
  • Moduł raportowy umożliwiający analizę zarejestrowanych spraw i weryfikację obecnego przypisania pełnomocnictw do pracowników.
  • Automatyczna wysyłka danych raportowych na dedykowany zabezpieczony serwer zespołu Compliance.

Korzyści dla klienta

  • Redukcja spraw oczekujących na akcję powyżej określonego czasu.
  • Redukcja błędów popełnianych przy wypełnianiu wniosków.
  • Zarządzanie sprawami, analiza ich historii oraz danych procesu na jednej platformie.
  • Uproszczenie procesu składania wniosków, weryfikacji wniosków i akceptacji wniosków.

Zobacz inne case studies