Branża motoryzacyjna
Wdrożyliśmy Paperless Office w Auto Centrum Dębowscy

Co zrobiliśmy
Dla Auto Centrum Dębowscy – firmy, która zajmuje się przede wszystkim sprzedażą części zamiennych w branży motoryzacyjnej, wdrożyliśmy Paperless Office. Dzięki temu zoptymalizowaliśmy obsługę różnorodnych procesów w firmie.
Technologie
.NET / MS SQL Server / Paperless Office
Auto Centrum Dębowscy
Auto Centrum Dębowscy to firma zajmująca się sprzedażą części zamiennych do samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli.
Cel
Naszym celem była optymalizacja obsługi procesów dotyczących wytworzenia oraz akceptacji umów między Auto Centrum a kontrahentami. Jednocześnie chcieliśmy wprowadzić system do obsługi zgłoszeń zapotrzebowania na nowych pracowników i dodawanie ich do systemu, wprowadzanie i delegowanie zadań oraz obieg faktury kosztowej z modułem płatności.
Wdrożone rozwiązanie
Wdrożyliśmy Paperless Office dedykowane Auto Centrum Dębowscy. Aplikacja posiada wewnętrzną budowę pozwalającą wyróżnić kilka głównych części. Najważniejsze z nich to Elements i BPM. Wdrożyliśmy również cyfrowe repozytorium dokumentów.
Funkcjonalności
- Proces wprowadzenia i akceptacji nowej umowy.
- Procesy wprowadzania listy płac.
- Procesy związane z onboardingiem nowych pracowników.
- Procesy związane z delegowaniem zadań.
- Procesy związane z obiegiem faktur kosztowych.
- Moduł płatności (homeBanking) - generowanie pliku CSV dla faktur oczekujących na płatność, oraz import do systemu potwierdzenia przelewu.
- Moduł „Karta Dyrektora” rejestrujący wpływy i obciążenia kart dyrektorów poszczególnych filii.
- Moduł rejestru faktur przychodowych zintegrowany z systemem finansowo księgowym.
- Moduł do zarządzania budżetem w organizacji, służący do planowania budżetu i weryfikacji jego realizacji.
- Raporty.

Korzyści dla klienta
- Skrócenie czasu procesowania spraw dzięki standaryzacji procesów w organizacji.
- Eliminacja błędów, niekompletności dokumentacji, przeterminowania spraw.
- Zwiększenie efektywności pracy, umożliwienie monitorowania przebiegu spraw.
- Eliminacja ryzyka zagubienia dokumentacji.

Zobacz inne case studies

Branża paliwowa
Paperless Office dla Orlenu
Wdrożyliśmy Paperless Office w Orlen, dzięki czemu zoptymalizowaliśmy zarządzanie dokumentacją inwestycyjną. Umożliwiliśmy też szybki i kontrolowany dostęp do plików elektronicznych dla pracowników zaangażowanych w proces inwestycyjny. Zobacz więcej
Branża produkcyjna
Paperless Office i optymalizacja procesów dla Apator
Zinformatyzowaliśmy Apator w zakresie kilkudziesięciu procesów, które jednocześnie usprawniliśmy. Wdrożyliśmy Paperless Office, a nasi specjaliści współpracowali w ramach team leasingu. Wkrótce będziemy również rozszerzać wdrożone procesy na spółki zależne. Zobacz więcej
HR, kadry i płace