Branża motoryzacyjna

Wdrożyliśmy Paperless Office w Auto Centrum Dębowscy

DSC07348_

Co zrobiliśmy

Dla Auto Centrum Dębowscy – firmy, która zajmuje się przede wszystkim sprzedażą części zamiennych w branży motoryzacyjnej, wdrożyliśmy Paperless Office. Dzięki temu zoptymalizowaliśmy obsługę różnorodnych procesów w firmie.

Technologie

.NET / MS SQL Server / Paperless Office

Auto Centrum Dębowscy

Auto Centrum Dębowscy to firma zajmująca się sprzedażą części zamiennych do samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli.

Problemy klienta

Cel

Naszym celem była optymalizacja obsługi procesów dotyczących wytworzenia oraz akceptacji umów między Auto Centrum a kontrahentami. Jednocześnie chcieliśmy wprowadzić system do obsługi zgłoszeń zapotrzebowania na nowych pracowników i dodawanie ich do systemu, wprowadzanie i delegowanie zadań oraz obieg faktury kosztowej z modułem płatności.

Wdrożone rozwiązanie

Wdrożyliśmy Paperless Office dedykowane Auto Centrum Dębowscy. Aplikacja posiada wewnętrzną budowę pozwalającą wyróżnić kilka głównych części. Najważniejsze z nich to Elements i BPM. Wdrożyliśmy również cyfrowe repozytorium dokumentów.

Funkcjonalności

  • Proces wprowadzenia i akceptacji nowej umowy.
  • Procesy wprowadzania listy płac.
  • Procesy związane z onboardingiem nowych pracowników.
  • Procesy związane z delegowaniem zadań.
  • Procesy związane z obiegiem faktur kosztowych.
  • Moduł płatności (homeBanking) - generowanie pliku CSV dla faktur oczekujących na płatność, oraz import do systemu potwierdzenia przelewu.
  • Moduł „Karta Dyrektora” rejestrujący wpływy i obciążenia kart dyrektorów poszczególnych filii.
  • Moduł rejestru faktur przychodowych zintegrowany z systemem finansowo księgowym.
  • Moduł do zarządzania budżetem w organizacji, służący do planowania budżetu i weryfikacji jego realizacji.
  • Raporty.

Korzyści dla klienta

  • Skrócenie czasu procesowania spraw dzięki standaryzacji procesów w organizacji.
  • Eliminacja błędów, niekompletności dokumentacji, przeterminowania spraw.
  • Zwiększenie efektywności pracy, umożliwienie monitorowania przebiegu spraw.
  • Eliminacja ryzyka zagubienia dokumentacji.

Zobacz inne case studies