
Myślenie o chatbotach jako narzędziu wyłącznie do obsługi klienta końcowego to już przeszłość. Obecnie chatboty są częścią znacznie większej strategii pozwalającej przedsiębiorcom ograniczyć wydatki, zautomatyzować procesy biznesowe czy wzmocnić zespoły, dzięki czemu mogą się oni skupić na działaniach generujących przychody. Przyjdź na Śniadanie IT – „chatboty i rozwiązania AI dla wewnętrznej automatyzacji biznesu i obsługi klienta” i dowiedz się, jak chatboty mogą pomóc Twojej firmie.
Skontaktuj się z nami!
09:30-10:00
(30 min )
10:00-10:10
(10 min )
10:10-11:10
(1 h )
Idea tzw. “przedsiębiorstwa konwersacyjnego” koncentruje się zwykle na obsłudze klienta. Jednak dzięki rozwojowi technologii takich jak uczenie maszynowe czy przetwarzanie języka naturalnego chatboty i wirtualni asystenci pozwalają na zwiększenie wydajności operacyjnej organizacji poprzez integrację z aplikacjami przedsiębiorstwa.
Przemysław Wyszyński
Head of Global Sales
11:10-11:30
(20 min )
11:30-12:40
(1 h 10 min )
• Szybkie wsparcie użytkownika zewnętrznego i wewnętrznego
(przykład: AVA firmy Autodesk)
• Odpowiedzi na złożone pytania natury prawnej (przykład: Lexi firmy iLex)
• „Be social”, czyli integracja chatbota z popularnymi interfejsami (przykład: Elisa firmy Lufthansa)
• Podstawowe zasady udanej implementacji chatbota
Grażyna Dadej
Executive Architect, IBM Cloud Platform Technical Manager for CEE w IBM Polska
12:40-13:10
(30 min )
Ankieta online, sesja pytań i odpowiedzi
13:10-14:00
(50 min )
Nasi prelegenci
Przemysław Wyszyński
Head of Global Sales
Grażyna Dadej
Executive Architect, IBM Cloud Platform Technical Manager for CEE w IBM Polska