Śniadanie IT
Chatboty i rozwiązania AI dla wewnętrznej automatyzacji biznesu i obsługi klienta
Rozwiązania technologiczne dla wewnętrznej obsługi klienta
Gdzie i kiedy?
05.11.2019
09:30-14:00
Warszawa HQ, Koszykowa 61, 00-667 Warszawa
itbreakfast_03.10_@

Myślenie o chatbotach jako narzędziu wyłącznie do obsługi klienta końcowego to już przeszłość. Obecnie chatboty są częścią znacznie większej strategii pozwalającej przedsiębiorcom ograniczyć wydatki, zautomatyzować procesy biznesowe czy wzmocnić zespoły, dzięki czemu mogą się oni skupić na działaniach generujących przychody. Przyjdź na Śniadanie IT – „chatboty i rozwiązania AI dla wewnętrznej automatyzacji biznesu i obsługi klienta” i dowiedz się, jak chatboty mogą pomóc Twojej firmie.

Rejestracja otwarta do
31 October 2019
Masz jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami!
Agenda

09:30-10:00

(30 min )

Rejestracja oraz networking przy śniadaniu

10:00-10:10

(10 min )

Powitanie gości

10:10-11:10

(1 h )

Jak wirtualni asystenci mogą zwiększyć wydajność operacyjną organizacji?

Idea tzw. “przedsiębiorstwa konwersacyjnego” koncentruje się zwykle na obsłudze klienta. Jednak dzięki rozwojowi technologii takich jak uczenie maszynowe czy przetwarzanie języka naturalnego chatboty i wirtualni asystenci pozwalają na zwiększenie wydajności operacyjnej organizacji poprzez integrację z aplikacjami przedsiębiorstwa.

Przemysław Wyszyński

Head of Global Sales

11:10-11:30

(20 min )

Przerwa na kawę & networking

11:30-12:40

(1 h 10 min )

Wdrażanie chatbota to podróż- dowiedz się jak odbyć ją bezpiecznie korzystając z doświadczeń pionierów

• Szybkie wsparcie użytkownika zewnętrznego i wewnętrznego
(przykład: AVA firmy Autodesk)
• Odpowiedzi na złożone pytania natury prawnej (przykład: Lexi firmy iLex)
• „Be social”, czyli integracja chatbota z popularnymi interfejsami (przykład: Elisa firmy Lufthansa)
• Podstawowe zasady udanej implementacji chatbota

Grażyna Dadej

Executive Architect, IBM Cloud Platform Technical Manager for CEE w IBM Polska

12:40-13:10

(30 min )

Co dalej? Podsumowanie spotkania

Ankieta online, sesja pytań i odpowiedzi

13:10-14:00

(50 min )

Poczęstunek i networking

Zarejestruj się!

Formularz rejestracji na wydarzenie

  • * Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Sprawdź lokalizację

Polska

Warszawa HQ

Koszykowa 61,
00-667 Warszawa
+48 22 844 15 00
recepcja.warszawa@billennium.com