In person, remotely

Zapewnij obsługę na najwyższym poziomie dzięki Inperly – innowacyjnej platformie do wielokanałowej komunikacji między firmą a klientami. Nasze rozwiązanie łączy jakość i kompleksowość obsługi klienta w tradycyjnych oddziałach z wygodą zdalnego zarządzania procesami.

Co potrafi Inperly?

85% klientów, którzy korzystali z video bankingu online deklaruje gotowość do powtórnego używania tej formy

Dlaczego warto wybrać wirtualny oddział Inperly?

Wirtualny oddział rewolucjonizuje obsługę klienta. Dokonuj najbardziej zaawansowanych operacji dzięki wielokanałowemu rozwiązaniu Inperly

  • Usprawniony kontakt z klientem – NPS wyższy o 97%.
  • Bardziej osobista komunikacja z klientem.
  • Ciągła komunikacja z klientem niezależnie od kanału – przez telefon, online i w oddziale.
  • Zwiększenie potencjału sprzedażowego – aż 77% wyższa sprzedaż!
  • Komunikacja dopasowana do młodszych klientów – np. przez Messenger, SMS czy WhatsApp.
  • Zdalny doradca – dostępność specjalistów dla każdego klienta.