In person, remotely
Zapewnij obsługę na najwyższym poziomie dzięki Inperly – innowacyjnej platformie do wielokanałowej komunikacji między firmą a klientami. Nasze rozwiązanie łączy jakość i kompleksowość obsługi klienta w tradycyjnych oddziałach z wygodą zdalnego zarządzania procesami.
Co potrafi Inperly?
Video komunikacja
Najlepsza jakość bez konieczności instalacji aplikacji po stronie klienta.
Video weryfikacja tożsamości i podpis elektroniczny
Potwierdź tożsamość klienta, który nie posiada profilu zaufanego, zdobądź podpis bez drukowania dokumentów i wyeliminuj bariery w sprzedaży.
Omnichannel & integracja z komunikatorami
Uspójnij wielokanałową komunikację dzięki integracji z komunikatorami i mediami społecznościowymi.
Co-browsing
Wspieraj klienta w procesach online, dzięki możliwości dzielenia się widokiem ekranu.
Wymienianie się plikami
Dziel się plikami z klientem i otrzymuj od niego dokumenty online.
85% klientów, którzy korzystali z video bankingu online deklaruje gotowość do powtórnego używania tej formy
Dlaczego warto wybrać wirtualny oddział Inperly?
Wirtualny oddział rewolucjonizuje obsługę klienta. Dokonuj najbardziej zaawansowanych operacji dzięki wielokanałowemu rozwiązaniu Inperly
- Usprawniony kontakt z klientem – NPS wyższy o 97%.
- Bardziej osobista komunikacja z klientem.
- Ciągła komunikacja z klientem niezależnie od kanału – przez telefon, online i w oddziale.
- Zwiększenie potencjału sprzedażowego – aż 77% wyższa sprzedaż!
- Komunikacja dopasowana do młodszych klientów – np. przez Messenger, SMS czy WhatsApp.
- Zdalny doradca – dostępność specjalistów dla każdego klienta.
