IAM Support Specialist

Miejsce pracy :

Lublin
Obecnie w Billennium prowadzimy rekrutację na stanowisko Identity & Access Management Support Specialist o poziomie seniority (Pro, Senior). Praca w środowisku międzynarodowym (komunikacja w 95 % w języku angielskim) na II linii wsparcia.

Do Twoich zadań będzie należeć

  • Analiza oraz rozwiązywanie zgłoszeń w ramach wsparcia systemów z obszaru Identity & Access Management - 2 linia wsparcia, kontakt z użytkownikami biznesowymi (mail, wideorozmowy),
  • Ścisła współpraca z 3 linią wsparcia,
  • Monitorowanie oraz utrzymanie systemów z obszaru Identity & Access Management jak i proaktywne reagowanie na wszelkie nieporządane zdarzenia dotyczące ich działania. Rozwiązywanie incydentów oraz identyfikacja problemów w systemach IAM,
  • Rozwijanie oraz tworzenie wewnętrznej bazy wiedzy,
  • Posługiwanie się dobrymi praktykami ITIL podczas analizy/rozwiązywania incydentów, problemów, zmian,
  • Obsługa zgłoszeń przy pomocy systemów ITSM (ServiceNow, JIRA).

Kluczowe kompetencje i doświadczenie

  • Wcześniejsze doświadczenie na analogicznym stanowisku – we wsparciu systemów informatycznych (minimum 3 lata),
  • Wykształcenie informatyczne (wyższe),
  • Praktyczna znajomość usług i koncepcji Identity & Access Management (IAM) oraz Privileged Access Management (PAM),
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min.B2,
  • Doświadczenie w zakresie koncepcji i procesów zarządzania tożsamością, w tym autoryzacji i uwierzytelniania,
  • Dobra znajomość: SailPoint, Active Directory, Powershell, Oracle SQL, CyberArk, Systemów operacyjnych Windows / Linux,
  • Ogólna wiedza z obszaru IT (software, systemy operacyjne, bazy danych) i motywacja do dalszej nauki,
  • Otwartość na pracę w systemie zmianowym,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • Stabilne, stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (do wyboru),
  • Praca w międzynarodowym środowisku nad innowacyjnymi projektami dla klienta końcowego będącego globalnym liderem w swojej branży,
  • Możliwości rozwoju,
  • Prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie oraz kartę Multisport,
  • Szkolenia techniczne oraz z kompetencji miękkich/przywódczych.
Join our team!
Dołącz do nas!
Aplikuj o tę pracę

Recruiter Responsible for offer

Dołącz do nas!