Integration Support Specialist

Miejsce pracy :

Lublin
Obecnie w Billennium mamy otwarte role o różnym poziomie seniority (junior, pro, senior) na stanowisko Integration Support Specialist. Praca w środowisku międzynarodowym (komunikacja w 90 % w języku angielskim) na II linii wsparcia.

Do Twoich zadań będzie należeć

  • Analiza oraz rozwiązywanie technicznych błędów i problemów związanych z dedykowanymi platformami/aplikacjami klienckimi - 2 linia wsparcia, kontakt z użytkownikami biznesowymi (mail, wideorozmowy),
  • Dbanie o prawidłowe działanie usług Active Directory, monitoring kontrolerów domeny, nadzór nad mechanizmami synchronizującymi domeny,
  • Administracja Azure,
  • Nadzorowanie i w razie potrzeby rozwiązywanie problemów w systemach IAM,
  • Wsparcie systemu do resetu haseł (CIDM),
  • Skrupulatne zbieranie i grupowanie technicznych informacji,
  • Posługiwanie się dobrymi praktykami ITIL podczas analizy/rozwiązywania incydentów, problemów, zmian,
  • Bieżące raportowanie pracy w systemach ITSM (ServiceNow, JIRA).

Kluczowe kompetencje i doświadczenie

  • Wcześniejsze doświadczenie na analogicznym stanowisku – we wsparciu systemów informatycznych,
  • Preferowane wykształcenie informatyczne (technikum/studia informatyczne),
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min.B2,
  • Otwartość na pracę w systemie zmianowym,
  • Preferowana podstawowa znajomość Active Directory, Powershell, SQL,
  • Ogólna wiedza z obszaru IT (software, systemy operacyjne, hardware) i motywacja do dalszej nauki,
  • Doświadczenie w zakresie koncepcji i procesów zarządzania tożsamością, w tym autoryzacji i uwierzytelniania.
  • Doświadczenie z serwerami internetowymi (Apache, Tomcat, Weblogic, JBoss, IIS itp.) – będzie atutem
  • Praktyczna znajomość usług i koncepcji IAM (np. SailPoint, Octa, CyberArc, PingIdentity, Oracle AM) – będzie atutem
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • Stabilne, stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (do wyboru),
  • Praca w międzynarodowym środowisku nad innowacyjnymi projektami dla klienta końcowego będącego globalnym liderem w swojej branży,
  • Możliwości rozwoju,
  • Prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie oraz kartę Multisport,
  • Szkolenia techniczne oraz z kompetencji miękkich/przywódczych.
Join our team!
Dołącz do nas!

Dołącz do nas!