IT Service Desk

Miejsce pracy :

Lublin

Do Twoich zadań będzie należeć

  • Utrzymanie i kontrola stocku sprzętowego
  • Zamawianie sprzętu i urządzeń (w tym telefonów i kart SIM) zgodnie z wymogami stanowiska pracy w oparciu o standardy firmy
  • Zakładanie kont oraz przypisywanie uprawnień, grup dystrybucyjnych w katalogach AD oraz Exchange
  • Przypisanie dodatkowych oraz utrzymanie kontroli nad wydawanymi licencjami na oprogramowanie
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników lokalnie w biurze jak i zdalnie
  • Inwentaryzacja sprzętu oraz utrzymania aktualnej bazy CMDB
  • Konfiguracja sprzętu zgodnie z wymogami stanowiska pracy
  • Naprawa sprzętu (laptopy) - w zakresie wymiany dysków, ramu i innych podzespołów wymienialnych w ramach CRU (wymienialne przez użytkownika)
  • Zlecanie napraw sprzętu np. MacBook, uszkodzone laptopy w serwisach
  • Obsługa gwarancyjna sprzętu

Kluczowe kompetencje i doświadczenie

  • Biegła znajomość systemów desktop Win 7/8/10 oraz MacOS
  • Znajomość MS Office 2007/2010/2013
  • Sumienność, zaangażowanie oraz wysoka kultura osobista, chęć uczenia się
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej
  • Znajomość podstaw TCP/IP, sieci LAN i WAN, routerów oraz przełączników
  • Znajomość budowy laptopów i ich podzespołów
  • Podstawowa znajomość obsługi telefonów z systemami Android oraz iOS
  • Mile widziana znajomość systemów Linux

Oferujemy

  • Ciekawą ofertę benefitów (system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zajęcia z języka angielskiego, karta multisport)
  • Branżowe platformy e-learningowe
  • Wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych
  • Wymianę wiedzy technicznej w firmie
  • Szkolenia zewnętrzne
  • Budżet rozwojowy
  • Międzynarodowe środowisko projektowe
  • Elastyczną formę współpracy (dostosujemy się do oczekiwań Kandydata- UoP/B2B)
Join our team!
Dołącz do nas!
Aplikuj o tę pracę

Dołącz do nas!