Online Marketing Coordinator
Miejsce pracy :
Polska (praca 100% zdalna)Do Twoich zadań będzie należeć
- Współtworzenie strategii marketingowej firmy.
- Tworzenie, wdrożenie i koordynowanie strategii SEO dla wszystkich domen firmy.
- Planowanie i realizacja działań w obszarze content marketingu.
- Tworzenie treści takich jak: artykuły eksperckie, case studies, infografiki, filmy promocyjne i animacje, poradniki itp. we współpracy z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Planowanie i realizacja akcji, kampanii marketingowych i działań promocyjnych, w tym projektowanie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów B2B (w kanałach online).
- Odpowiedzialność za zwiększenie ruchu na stronie internetowej i podstronach partnerskich.
- Kreowanie i inicjowanie nowych projektów marketingowych związanych ze wsparciem sprzedaży i budowaniem relacji z Klientami i Partnerami Technologicznymi.
- Świadome wybieranie narzędzi i zasobów do osiągania celów marketingowych.
- Analiza kluczowych wskaźników efetywności prowadzonych działań.
- Tworzenie raportów.
- Współpraca z agencjami marketingowymi.
Kluczowe kompetencje i doświadczenie
- Znajomość kanałów marketingowych i marketingu B2B.
- Dobra znajomość narzędzi marketingowych i komunikacyjnych.
- 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne, interpersonalne i organizacyjne.
- Umiejętność planowania i organizacji działań marketingowych.
- Kreatywne i proaktywne podejście do realizowanych projektów.
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
Oferujemy
- Ciekawą ofertę benefitów (system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zajęcia z języka angielskiego, karta multisport).
- Branżowe platformy e-learningowe.
- Wsparcie merytoryczne liderów.
- Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne.
- Budżet rozwojowy.
- Międzynarodowe środowisko projektowe.
- Elastyczną formę współpracy ( UoP/B2B- dostosujemy się do oczekiwań Kandydata).