Pracownik recepcji (Warszawa)
- Dbałość o porządek i estetykę biura ze szczególnym uwzględnieniem obszaru recepcji, sal konferencyjnych i pomieszczeń socjalnych.
- Zarządzanie obiegiem korespondencji (obsługa pocztowo-kurierska)
- Obsługa centrali telefonicznej, odbieranie i przekierowywanie telefonów
- Przyjmowanie gości (pierwszy kontakt)
- Kontrola i realizacja zapotrzebowania artykułów spożywczych, biurowych i higienicznych
- Pomoc w organizacji warsztatów, spotkań biznesowych
- Wykonywanie codziennych prac biurowych
- Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla firmy
- Dbanie o wizerunek firmy
- Umiejętność dobrej i samodzielnej organizacji pracy
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
- Szkolenia wstępne
- Realne możliwości rozwoju w dużej, międzynarodowej organizacji
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie oraz karta Multisport
- Darmowe zajęcia z języka angielskiego