Pracownik recepcji (Warszawa)

Do Twoich zadań będzie należeć

  • Dbałość o porządek i estetykę biura ze szczególnym uwzględnieniem obszaru recepcji, sal konferencyjnych i pomieszczeń socjalnych.
  • Zarządzanie obiegiem korespondencji (obsługa pocztowo-kurierska)
  • Obsługa centrali telefonicznej, odbieranie i przekierowywanie telefonów
  • Przyjmowanie gości (pierwszy kontakt)
  • Kontrola i realizacja zapotrzebowania artykułów spożywczych, biurowych i higienicznych
  • Pomoc w organizacji warsztatów, spotkań biznesowych
  • Wykonywanie codziennych prac biurowych
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla firmy
  • Dbanie o wizerunek firmy

Kluczowe kompetencje i doświadczenie

  • Umiejętność dobrej i samodzielnej organizacji pracy
  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1

Oferujemy

  • Szkolenia wstępne
  • Realne możliwości rozwoju w dużej, międzynarodowej organizacji
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie oraz karta Multisport
  • Darmowe zajęcia z języka angielskiego
Join our team!
Dołącz do nas!
Aplikuj o tę pracę

Dołącz do nas!