Specjalista ds. zamówień publicznych (wsparcie sprzedaży)

Do Twoich zadań będzie należeć

  • kompleksowa organizacja całego procesu przygotowywania ofert w postępowaniach przetargowych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego i Ustawą Zamówień Publicznych;
  • przygotowanie oferty zgodnej z SWZ oraz ustawą PZP;
  • formalna komunikacja pomiędzy Spółką a Zamawiającym w procesie przygotowania oferty w postępowaniach przetargowych;
  • analiza ofert pod względem formalno-prawnym, m.in. kompletności, spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ i ustawą PZP;
  • bieżące wsparcie formalno-prawne (ustawa PZP) dla Działów Handlowych Spółki.

Kluczowe kompetencje i doświadczenie

  • min. 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze wsparcia sprzedaży w sektorze zamówień publicznych;
  • znajomość prawa zamówień publicznych;
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (word, Excel, MS Project, SharePoint);
  • wysokie umiejętności organizacyjne i komunikacyjne;
  • skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min.B2;
  • doświadczenie w branży IT (mile widziane).

Oferujemy

  • stabilne, pełnoetatowe zatrudnienie w firmie wyróżnionej certyfikatem Great Place to Work;
  • kafeteryjny system benefitów – pakiet medyczny, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, vouchery na zakupy i usługi i wiele innych możliwości;
  • możliwość pracy w trybie 100% zdalnym;
  • nieograniczony dostęp do platformy Udemy for Business oraz szkolenia wewnętrzne;
  • darmowy kurs języka angielskiego;
  • wyjątkowe imprezy firmowe oraz wyjścia integracyjne.
Join our team!
Dołącz do nas!
Aplikuj o tę pracę

Recruiter Responsible for offer

Dołącz do nas!