Simplify your daily operations.
Zwiększ sprzedaż dzięki optymalizacji komunikacji. Paperless Retail to wszechstronny system do zarządzania rozproszoną siecią sprzedaży, który ułatwia i przyspiesza codzienne zadania na każdym poziomie łańcucha.
Poznaj przewagę Paperless Retail
Stwórz sklep przyszłości z Paperless Retail i wyprzedź konkurencję.
Standaryzacja
- Informacje o wszystkich sklepach w jednym miejscu – segmentacja po wielu atrybutach, regionalna struktura sieci, zarządzanie pracownikami na każdym poziomie, godziny otwarta punktów sprzedaży i ich geolokalizacja.
- Delegowanie zadań – ich konfiguracja i kategoryzacja, delegowanie zadań na bazie segmentacji punktów sprzedaży, priorytetyzacja zadań i ich podział na jednorazowe i cykliczne.
- Komunikacja – szczegółowe kierowanie kampanii marketingowych do punktów sprzedaży, pełna personalizacja wyglądu treści wiadomości, jednoczesne uruchomienie kampanii w całej sieci sprzedaży, automatyczne aktualizacje informacji i materiałów na temat kampanii marketingowych.
Szybkie decyzje oparte na analizie danych
- Wykonywanie zadań – wszystkie zadania w jednym miejscu wraz z szybkim dostępem do jego szczegółów, mierzeniem postępu w wykonywaniu zadań w ciągu dnia, przeszukiwania zadań, udzielenia informacji zwrotnej, a nawet grywalizacji.
- Analiza danych – dane w czasie rzeczywistym, analiza informacji zwrotnej z punktów sprzedaży, kokpit prezentujący informacje z całej sieci i poszczególnych punktów, szczegółowe filtrowanie oraz dane geolokalizacyjne, mierzenie planu w stosunku do wykonania.
Automatyzacja
- Monitorowanie i automatyczne włączanie urządzeń.
- Nadzór na temperaturą lodówek, konsumpcją prądu oraz gazu.
Stwórz sklep przyszłości z Paperless Retail i wyprzedź konkurencję.
Dlaczego Paperless Retail?
Centrala
Może lepiej wspierać i kontrolować pracę w poszczególnych oddziałach dzięki efektywnej komunikacji i scentralizowanemu zarządzaniu zadaniami. Ma również możliwość analizy danych i optymalizacji biznesu
Dyrektorzy regionalni
Mają możliwość lepszego wykorzystania swojego czasu dzięki systemowi delegowania zadań. Zyskują również dzięki raportowaniu w czasie rzeczywistym
Managerowie sklepów
Mogą wygodnie korzystać z narzędzia na dowolnym urządzeniu i poprawić sprzedaż dzięki ograniczeniu ilości czasu poświęconej na zarządzanie sklepem.