Świętujemy Dzień Customer Experience!
5 października obchodziliśmy światowy Dzień Customer Experience. To dla nas szczególnie ważny dzień ponieważ już od 3 lat świadomie tworzymy kulturę naszej organizacji wokół satysfakcji Klienta, konsekwentnie wprowadzając niezbędne zmiany. Staramy się by wartości Billennium: zaufanie, kreatywność, rozwój, energia, profesjonalizm, były odczuwalnym przez Klientów standardem naszych usług.
W Billennium wierzymy, że jesteśmy w stanie zmienić świat poprzez tworzenie przyjaznych ludziom i środowisku rozwiązań informatycznych. Pragniemy tworzyć dynamicznie rozwijającą się markę IT, którą polecają wszyscy Klienci. Działania Customer Experience są sercem naszej wizji.
Słuchamy głosu Klientów i pragniemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Od 2014 roku regularnie pytamy naszych Klientów o ich skłonność do rekomendacji Billennium. W tym czasie poprawiliśmy nasz wynik NPS (net promoter score) o 11 punktów! Liczymy, że wynik w dalszym ciągu będzie rósł – kolejne badanie planujemy przeprowadzić już w październiku 2016. Wiemy, że tylko dzięki opiniom naszych Klientów możemy się zmieniać na lepsze i doskonalić nasze usługi.
Bierzemy przykład z najlepszych organizacji na świecie stawiając tak jak oni CX w centrum naszych działań i inspirujemy się ich dokonaniami:
„You’ve got to start with the customer experience and work back toward the technology – not the other way around”. Steve Jobs
